1. Generelle oplysninger
Kaffenu
Nørreled 10
4440 Mørkøv
CVR-nr.: 31310237
Mail: info@kaffenu.dk
Telefon: 25140030 eller 31192644
2. Priser
Alle priser er i danske kroner og inkl. Moms, levering, punktafgift, samt andre afgifter.
Der tages forbehold for:
Valutaændringer
Force majeure
Leveringssvigt
Afgiftsændringer
Udsolgte varer og trykfejl
3. Ordrebekræftelse
Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Hvis du opdager en fejl, eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte Kaffenu teamet på info@kaffenu.dk eller telefon 25140030
4. Levering
Levering sker efter aftale med kunden ved webshop ordrer. Kunden vælger selv om kunden ønsker
leveret til hjemmeadressen eller til en pakkeshop. Kaffenu benytter GLS, da det er her vi finder
stabiliteten, samt servicen højest. Leveringstiden ligger på 1-2 hverdage.
Skulle der mod forventning være fejl eller mangler i en ordre tilsendt fra os, bedes du kontakte os
snarest muligt efter du har modtaget ordren.
Bestiller du til levering på din private adresse og du ikke er hjemme, når posten kommer, kan du
afhente pakken ved nærmeste pakkeshop. Medbring legitimation og pakkenummer.
Har du ikke modtaget din pakke, eller har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte GLS eller
Kaffenu.
Kundeservice Privat
Tlf: 76 33 11 11.
GLS har åbent mandag - fredag fra 8:30-20:00 samt lørdag fra 10:00-15:00
Forsøgt levering
Vi sender dig et tracking nummer via e-mail når pakken forlader vores lager. Dette kan du bruge til, at
følge din pakke så du kan se hvilken dag den leveres.
Afhenter du ikke din pakke på udleveringsstedet eller har du oplyst forkert adresse vil pakken blive
returneret til Kaffenu. Du vil blive pålagt den reelle pris for denne returnering. Ønsker du pakken
sendt igen, skal du tilkøbe fragt på ny.
Hvis pakken skal gensendes
Hvis du ikke har modtaget dine vare og de er kommet retur til Kaffenu. Så koster det følgende:
Ved Pakkeshop ordre, der er kommet retur:
36,25 kr. For GLS der returnere den til Kaffenu
36,25 kr. For GLS der sender pakken ud igen
12 kr. GLS service gebyr (Dieseltillæg, kapacitetstillæg, moms)
I alt 84,5 kr.
Retur fra Privatlevering
25 kr. For GLS der leverer til pakkeshop fra Privat
36,25 kr. For GLS der returnerer den til Kaffenu
36,25 kr. For GLS der sender pakken ud igen
12 kr. GLS service gebyr (Dieseltillæg, kapacitetstillæg, moms)
I alt 109,5 kr.
Uafhentede pakker fra pakkeshop
Afhenter du ikke købte fødevarer (herunder kaffe) og kommer disse retur til os, vil vi opbevare din pakke noget tid. Vær dog opmærksom på, at vi ikke er forpligtet til at opbevare disse for evigt, og at vi efter 6 måneder som udgangspunkt vil bortskaffe varerne, hvis du ikke har kontaktet os for en løsning.
Transportskade og andre reklamationer
Skulle du mod forventning modtage en transportskadet pakke eller du opdager en skade på
produktet. Opfordrer vi dig til at kontakte os med det samme, så det kan anmeldes til fragtselskabet-
Anmeldelsen bedes sendes via vores mail info@kaffenu.dk
Send følgende til Kaffenu via mail:
Kontakt os
Vi foretrækker kommunikation via mail og kan altid kontaktes via vores e-mail adresse info@kaffenu eller på tlf: 3119 2644.
5. Betaling
De mulige betalingsmåder på Kaffenu er:
Dankort
Visa
Visa Electron
Mastercard
Maestro
MobilePay
Vi har sikret vores webshop med SSL-kryptering, som sikrer, at de informationer du indtaster,
kun kan ses af Stripe & Mobile Pay, som er vores betalingsløsning (tidligere PBS). Det samlede
beløb trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager.
6. Fortrydelsesret
I forbrugerkøb, hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet, har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret normalvis, men eftersom kaffe er en fødevare, så er den undtaget af fortrydelsesretten og kan derfor ikke returneres hvis den er modtaget. Rent lovmæssigt gælder dette de fleste fødevarer af hygiejnehensyn.
Hvis du fortryder dit køb, kan du enten nægte modtagelse af pakken.
Nægter du modtagelsen af pakken, eller lader være med, at afhente den i pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften for at GLS returnerer pakken til os.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
7. Reklamationsret
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Kaffenu, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er forpligtiget til at angive, og på forlangende, vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Som udgangspunkt kan du kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret. Klageretten gælder for fabrikationsfejl, ikke slid som følge af brug af varen. Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.
8. Anvendelse af Reklamationsret
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Kaffenu inden for rimelig tid efter varens modtagelse.Du bedes beskrive varens fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen samt oplyse ordrenummeret.
9. Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på Kaffenu, accepterer du ligeledes vores Privatlivspolitik/persondatapolitik. Som registreret hos Kaffenu har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Kaffenu via e-mail info@kaffenu.dk.
10. Cookies
Kaffenu bruger cookies, og det gør vi for at sikre at vores website fungerer optimalt så du kan få en god oplevelse. Vil du vide mere om disse cookies og hvordan du fjerner dem?
11. Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på Kaffenu hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere www.kaffenu.dk
12. Abonnementsvilkår
Aftalens indgåelse
Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer
i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal straks skriftligt meddeles til Kaffenu på
info@kaffenu.dk, eller ændres via din konto på kaffenu.dk/profil. Du vil
modtage en kvittering for din abonnementsaftale via e-mail. Det er kun muligt at købe én prøvepakke pr. hustand/person til
49,00kr (normalpris).
Ændring af abonnementstype
Ændring i abonnementstype, ønsker for levering mm. sker uden beregning. Ændringen træder i kraft
ved eksisterende periodes udløb. De skifter abonnements type via. min konto, sende en e- mail
til info@kaffenu.dk eller ringer til os på 25140030.
Abonnementsperiode og opsigelse
Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger
abonnementet, eller ved manglende betaling. Abonnementet kan opsiges når du ønsker det, med
øjeblikkelig virkning via din personlige profil på www.kaffenu.dk, du binder dig ikke for noget
ved Kaffenu. Dog skal abonnementet opsiges inden vi har sendt den pågældende levering.
Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket?
Betaling for dit abonnement vil blive trukket når Kaffenu har afsendt din ordre. Du vil i
forbindelse med at pengene bliver trukket, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og
hvad ordren indeholder. Beløbet, der bliver trukket, vil være det beløb, der matcher den
abonnementsløsning du har bestilt. Pengene bliver trukket den dag, din ordre bliver afsendt jf.
den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval de har valgt. Din ordre vil altid blive
sendt den først hverdag efter din bestilling. Dette vil også være gældende for deres fremtidige
modtagelser af vores abonnementsløsninger.
Betaling
Betaling for levering trækkes på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted. Pakker
afsendes via GLS. Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. email. Ellers kan
der altid via din konto på Kaffenu opnås adgang til ordrehistorik, kvitteringer samt
abonnementsinfo, se mere på din konto. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et
gebyr for hver rykkerskrivelse på 10 % af regningens størrelse. Ved en for sen betaling
forbeholder Kaffenu sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk. 1.
Modtages betaling for abonnement ikke, kan Kaffenu uden varsel ophæve abonnementsaftalen.
Ændring af betalingsoplysninger på Deres abonnement
Såfremt De får nyt betalingskort eller De under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger
, er det vigtigt at De går ind på deres profil og ændre Deres oplysninger. Hvis De ikke ændrer
dine oplysninger, vil Kaffenu ikke have mulighed for, at trække betaling for Deres ordre, og De
vil dermed ingen varer modtage. Hvis du er i tvivl er du meget velkommen til, at kontakte os på
info@kaffenu.dk. Alternativt kan du slette dit abonnement og oprette et nyt med de korrekte
kortdata.
Ændringer af betingelserne for abonnementet?
Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse,
kan af www.kaffenu.dk/ foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til
ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.
De skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved Kaffenu. Er de under 18 skal Kaffenu
have samtykke fra dine forældre. Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har
meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og
abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.kaffenu.dk.
Misligholdelse
Hvis du misligholder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er Kaffenu berettiget
til at ophæve dit abonnement uden varsel.
Behandling af personlige oplysninger
For at administrere dit abonnement behandler Kaffenu en række oplysninger om dig, herunder navn,
adresse, telefonnummer, e-mail, og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af
abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit
abonnement samt til statistiske formål.
13. Elektronisk og telefonisk henvendelse
Som betingelse af oprettelsen af et medlemskab hos Kaffenu, giver du samtidig samtykke til at Kaffenu, må kontakte dig med elektronisk post og kontakte dig via telefon. Du vil modtage elektroniske meddelelser i form af e-mails på din registrerede e-mailadresse og SMS-beskeder på det registrerede mobiltelefonnummer.
Kaffenu vil via elektronisk post kontakte dig med informationer om opdateringer, ændringer mv. vedrørende dit medlemskab hos Kaffenu. Du vil også kunne blive kontaktet via telefon på det registrerede mobiltelefonnummer med service/vejledning i hvordan du får mest ud af dit nuværende medlemskab. Du kan til enhver tid afmelde disse beskeder ved at besvare “AFMELD” i en af de mails, vi sender til dig.
14. Er du i tvivl
Såfremt der opstår tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at rette henvendelse på info@kaffenu.dk eller ringe til os på 25140030
15. Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: hej@kaffenu.dk Hvis det ikke lykkedes os, at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Klager over almindelige varer skal du gå til Forbrugerklagenævnet eller oprette en sag ved den nye europæiske forbrugerportal.
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 41 71 50 00
kfst@kfst.dk – www.forbrug.dk
Online Dispute Resolution
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Betingelser for handel ved Kaffenu er senest opdateret 10.09.2024
Hvem er Kaffenu
Kaffenu er en del af Dinluksus kafferisteri, som er et 100% danskejet kafferisteri, som udelukkende sælger friskristet kaffe på abonnement.
Kontaktoplysninger
Kaffenu er en del af Dinluksus kafferisteri CVR 31310237
Copyright 2024 © Dinluksus kafferisteri